Úvod » Kurzy a Literatura » Jak se co dělá... VE VIZUÁLNÍ KOMUNIKACI


        

Jak se co dělá... VE VIZUÁLNÍ KOMUNIKACI

 

Číslo produktu: 80109
Nelze uplatnit slevový kupón
cena bez DPH : 499,00 Kč
cena s DPH (21 %):
603,79 Kč

do košíku:
  ks  

jak se co dělá ve VIZUÁLNÍ KOMUNIKACI

Žijeme v epoše obrazové komunikace! Nikdy předtím ve své historii nepoužíval člověk obraz v takovém množství k získávání a sdělování informací. Vývoj, jenž započal prvními kresbami do bláta jeskyně, byl nesmírně urychlen zavedením fotografie, reprodukční techniky a v poslední řadě nástupem DTP a digitálních technologií do oblasti zpracování a vytváření obrazu!

Obraz, který člověk vynalezl a nepřetržitě zdokonaloval po celou existenci své kultury, se stal postupně vynikajícím nositelem širokého spektra informací. Rozvinul se v komplexní mnohovrstevnou strukturu, s jejíž pomocí člověk dokáže organizovat prostor, vyjádřit uspořádání jeho kvalit či zachytit velmi složité psychické a sociální významy. Obrazy proto nad námi mají velikou moc. V naprosté většině případů přijímáme jejich sdělení za přesvědčivá v tom smyslu, v jakém je to v nás zakódováno, aniž tuto informaci pokaždé také uvědoměle kontrolujeme.

Digitální éra přináší možnost jednoduše editovat obrazy. Nemusíte mít talent ani znalosti Leonarda da Vinci, abyste mohli svým vlastním grafickým výtvorem působit na své okolí obrazy, které cosi vyjadřují, např. v souvislosti s city a představami, myšlením, s prací či s výrobkem. Netroufáte-li si na to a necháte-li tuto práci profesionálům je prospěšné vědět, jakým způsobem a v jakém směru jsme obrazy ovlivňováni.
CO SE NAUČÍTE

Poznáte, co a jak účině působí v oblasti vizuální komunikace a reklamy!
Barva je efektivním nástrojem komunikace. Zvyšuje srozumitelnost a zapamatování důležitých informací až o 73%!
Barva je účinný marketingový nástroj. Přitahuje pozornost. Prodává až o 88% lépe!
Barva je konkurenční nástroj. Zvyšuje profesionální image obchodních a marketingových dokumentů a zajišťuje jejich odlišení od běžné šedi!
Barva omezuje chybovost až o 55%! Více informací o působení a vnímání barev ZDE
OBSAH PRODUKTU

V 7 lekcích se podrobně seznámíte s tématy vizuální komunikace jako je např.:

celostránková reklama
nový produkt
štíty a poutače
internetové stránky
logotypy
vizitky a hlavičkové papíry

Každé téma je podrobeno analýze na konkrétních ukázkách z hlediska obsahu, struktury, kompozice, textur, obrazu, textu, barvy a valéru. Cílem komentovaných ukázek je upozornit na různé tendence v jejich tvorbě, se snahou odhalit příčiny jejich výsledného tvaru a jejich skrytý význam

YmVlOTQyN